maandag 19 oktober 2015

Suva kamp

Bula!

Deze week zijn we 3 dagen naar Suva (de hoofdstad van Fiji) geweest met de kinderen. We vertrokken op woensdagmiddag en waren weer terug op vrijdagavond. In Suva was een nationaal atletiek toernooi. Dit toernooi was op donderdag, maar omdat het een rit van 3 uur is zijn we op woensdag vertrokken. Het was de nationale spelen voor alle speciale scholen van het westen. Het toernooi werd gehouden in het Vodafone stadion van Suva (het grootste stadion van Fiji). Op donderdag was het gewoon koud in Fiji. Het regende de hele dag en we zaten aan zee dus de regen waaide in ons gezicht. Maar natuurlijk mag het weer het niet verpesten voor de kinderen en dat is ook zeker niet gebeurd! Wel jammer was dat het toernooi op vrijdagochtend afgelast werd, omdat het weer zo slecht was.

In mijn vorige post had ik al verteld dat hiervoor shirtjes en broekjes nodig waren, daar heb ik nu foto’s van! De kinderen zagen er allemaal hetzelfde uit, wat erg leuk was om te zien. Ook heb ik een coolbox gedoneerd voor de school, zodat de kinderen koud drinken hebben. Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de donaties!! Zonder jullie had ik de shirtjes, broekjes en coolbox niet mogelijk kunnen maken. LISA staat nu dus voor liefde is samen aanbieden! Ik heb in het Engels proberen uit te leggen waar Lisa nu dus voorstaat, ik ben er alleen niet helemaal zeker van dat ze het snapte haha. Maar ze weten nu wel dat de shirtjes en broekjes gesponsord worden door al mijn lieve vrienden, familieleden, vrienden van vrienden enzovoort.














Verder heb ik niet meer zoveel meegemaakt dit weekend, ik was helemaal kapot van het kamp in Suva. Dus ik heb het dit weekend rustig aan gedaan, ik ben met een paar vriendinnen naar de bioscoop geweest en de rest van het weekend heb ik uitgerust.



8 opmerkingen:

  1. Nou ziet er weer super uit schat. Je maakt ons steeds trotser. Een wat een gaaf sporttenue. Heb je weer goed voor elkaar. Love you xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om te lezen Lisa. En wat een geweldige quote: Lisa: Liefde Is Samen Aanbieden! Succes en geniet!!! Liefs Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het allemaal goed voor elkaar Lisa. Ik ben net als je moeder trots op jou xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Lisa het doet me goed je te zien stralen ! Iedereen is trots op jou wat je daar allemaal al voor elkaar hebt voor de kindjes , je mag nog het meeste trots zijn op jezelf !!! Ik ga meteen weer een storting doen ! In de hoop dat meerdere mij volgen zodat je nog meer LISA kunt laten zien ! Heel veel plezier nog en ik kijk er naar uit om je volgend avontuur te lezen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig die betekenis van je naam. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi om te zien .
    Liefs Papa xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen