zondag 10 januari 2016

Bedankt!

Bula!
Ik ben inmiddels alweer bijna 3 weken thuis… Maar met alle feestdagen en al het eten, heb ik eigenlijk niet meer aan mijn laatste blog gedacht.. Dus nu neem ik daar dan maar is even de tijd voor.


Mijn laatste week in Fiji bestond voornamelijk uit afscheid nemen. Ik heb in Fiji vrienden voor het leven gemaakt, niet alleen met andere vrijwilligers, maar ook met de lokale bevolking en vooral met mijn gastgezin. Ik ben zeker van plan om nog een keer terug te gaan naar Fiji, ik weet nog niet wanneer. Zo’n reisje kost natuurlijk een berg geld, dus daar moet eerst nog gespaard voor worden. Ik wil natuurlijk ook weer beginnen aan school, wat natuurlijk ook een prioriteit is.

Op donderdag heb ik afscheid genomen van teacher Tema en haar gezin. Tema was de lerares waarmee ik in de klas stond. Op zaterdag heb ik haar ook nog even gezien.

Op vrijdag ben ik nog even terug gegaan naar de vakantieschool waar ik een weekje les heb geven. Toen ik binnen kwam, vlogen de kinderen om mijn nek. Wat toch wel een erg emotioneel moment was. Ik heb daar maar een week les gegeven, maar ik  stond ervan versteld hoe snel je gehecht aan die kinderen kunt raken en natuurlijk andersom.

Via deze weg wil ik graag mijn familie, vrienden, kennissen, vrienden van vrienden en iedereen die een donatie heeft gedaan, bedanken! Bedankt allemaal, door jullie heb ik echt iets kunnen betekenen voor de mensen in Fiji.
Ook bedank ik iedereen die met mij heeft meegeleefd en elke keer mijn blog weer las. Voor de mensen die soms met smart zaten te wachten op mijn volgende post, sorry dat het soms zo lang duurde.

Natuurlijk bedank ik ook Projects Abroad, de Nadi Special School, de vrijwilligers en iedereen die ik in Fiji heb leren kennen. Met name 3 vrijwilligers; Julie, Olivia en Helen, vinaka lewa’s!!

Rahul 

Julie

Teacher Tema 


Olivia 

Mama Fiji
Olivia en Helen 


En als laatste bedank ik mijn gastgezin, die voor mij gezorgd hebben alsof ik hun eigen dochter was.

Vinaka vakalevu!









2 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een hartelijk Wereldwijf ook he !
    Ik vond het machtig jou verhalen te lezen , wat een lef heb je ook om daar helemaal alleen naar toe te gaan ! Ik bewonder jou goede daden voor deze mensen ! Toppertjhuuu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve berichtje corine!! 😘😘

      Verwijderen